Počet záznamů: 1
Marketing
Vyd. 1. - Brno : Masarykova univerzita, 2004 - 166 s. : il. ; 28 cm
ISBN 80-210-3500-5 (brož.)
Foret, Miroslav, - Autor
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 31.931 Umístění Údaje o názvu Marketing : distanční studijní opora / Miroslav Foret ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2004 Fyz.popis 166 s. : il. ; 28 cm ISBN 80-210-3500-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001490009 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Na obálce pod názvem: KHMAR. V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1