Počet záznamů: 1  

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Veber, Jaromír, 1953- - Autor
    2., aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 201 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-1782-1 (brož.)
    Management Manažer
     management jakosti  ochrana spotřebitele
     učebnice
    SignaturaC 325.012
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 325.012   

    Údaje o názvuŘízení jakosti a ochrana spotřebitele / Jaromír Veber a kolektiv
    Záhlaví-jméno Veber, Jaromír, 1953- (Autor)
    Údaje o vydání2., aktualiz. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis201 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-1782-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001699623
    Edice Management (Grada)
    Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla management jakosti - Česko * ochrana spotřebitele - Česko
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt005 - Management. Řízení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 005.6 , 366.5 , (437.3) , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Druh dok.KNIHY
    Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
    Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
    Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.