Počet záznamů: 1
Marketing
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2005 - vi, 149 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-251-0790-6 (brož.)
Praxe manažera
Procházka, Petr - Autor Urbánek, Tomáš, - Autor
marketing
učebniceSignatura C 325.832 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Název na hřbetu Marketing - základy a principy Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2005 Fyz.popis vi, 149 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-251-0790-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001637324 Edice Praxe manažera (Computer Press) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult Dal.odpovědnost Procházka, Petr (Autor)
Urbánek, Tomáš, 1972- (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám pomůže zvládnout marketingové úkoly a problémy v praxi. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1