Počet záznamů: 1
Marketing
kniha
Chalupský, Vladimír, 1956- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 - 29 s. : il.
ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.)
Učební texty vysokých škol
marketing
metodické příručky učebnice vysokých školSignatura S 32.086 Umístění Údaje o názvu Marketing : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Vladimír Chalupský Záhlaví-jméno Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 Fyz.popis 29 s. : il. ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001707936 Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr metodické příručky * učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 , 658.8 , (075.8) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1