Počet záznamů: 1  

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Covey, Stephen M. R. - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2008 - 347 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-176-8 (brož.)
      Merrill, Rebecca R. - Autor
     důvěra  pracovní vztahy  manažerská etika  úspěch v podnikání
     příručky
    SignaturaC 329.760
    Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 329.760   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 329.760 a   

    Údaje o názvuDůvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše / Stephen M.R. Covey & Rebecca R. Merrill ; [překlad Aleš Lisa]
    Název na hřbetuDůvěra
    Záhlaví-jméno Covey, Stephen M. R. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2008
    Fyz.popis347 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-176-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001784304
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
    OriginálSpeed of trust
    Dal.odpovědnost Merrill, Rebecca R. (Autor)
    Předmět.hesla důvěra * pracovní vztahy * manažerská etika * úspěch v podnikání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.64 , 331.104/.105 , 17:658 , 658:17.024.4 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Druh dok.KNIHY
    Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše
    Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho- Autor v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.