Počet záznamů: 1
Ogilvy, David, 1911-1999 - Autor
4. vyd. - Praha : Management Press, 2007 - 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.)
Knihovna světového managementu
Škapová, Hana - Překladatel
reklama a propagace
studie příručkySignatura C 330.139 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Obálkový název O reklamě Záhlaví-jméno Ogilvy, David, 1911-1999 (Autor) Údaje o vydání 4. vyd. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2007 Fyz.popis 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm ISBN 978-80-7261-154-6 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001762615 Edice Knihovna světového managementu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Ogilvy on advertising Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Překladatel)
Předmět.hesla reklama a propagace Forma, žánr studie * příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , (048.8) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1