Počet záznamů: 1
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - 269 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.)
Expert
strategický marketing
příručkySignatura C 332.259 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Strategický marketing : [strategie a trendy] / Dagmar Jakubíková Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. 269 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.) National bibl. num. cnb001818741 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Subj. Headings strategický marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC (035) , 658.8:005.21 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1