Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - 269 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.)
    Expert
     strategický marketing
     příručky
    SignaturaC 332.259
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategický marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.259 v1   

    Title statementStrategický marketing : [strategie a trendy] / Dagmar Jakubíková
    Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2008
    Phys.des.269 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2690-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb001818741
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Subj. Headings strategický marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC (035) , 658.8:005.21
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategický marketing
    Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.