Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
1. vyd, - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008 - 101 s.
ISBN 978-80-87278-01-7
Vochozka, Marek, - Autor
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 32.815 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu / Ladislav Skořepa, Marek Vochozka Záhlaví-jméno Skořepa, Ladislav, 1950- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd, Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008 Fyz.popis 101 s. ISBN 978-80-87278-01-7 Číslo nár. bibl. cnb001836562 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vochozka, Marek, 1976- (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola technická a ekonomická (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 , 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1