Počet záznamů: 1
Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
Janík, Tomáš, 1977- - Autor
1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 119 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-186-7 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
pedagogické dovednosti předmětová didaktika kurikulum
didaktické znalosti obsahu
studieSignatura C 337.712 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání / Tomáš Janík Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Paido, 2009 Fyz.popis 119 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-186-7 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001967497 Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15 Poznámky 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla didaktické znalosti obsahu Předmět.hesla pedagogické dovednosti * předmětová didaktika * kurikulum Forma, žánr studie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.091.321 , 37.016.026 , 37.016 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091967497_1.pdf Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické znalosti obsahu je zde představen v souvislosti s hledáním odpovědi na otázku, jakými kompetencemi a znalostmi by měl být vybaven učitel. Motiv propojení oborového a zprostředkujícího, jenž stojí v pozadí tohoto konceptu, je v knize sledován formou historického exkursu. V návaznosti na to je podán přehled o výzkumech zaměřených na didaktické znalosti obsahu a o metodologických problémech, s nimiž jsou tyto výzkumy spojeny. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1