Počet záznamů: 1  

Studie k předškolní pedagogice

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Horká, Hana, 1949- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 121 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5467-7 (brož.)
      Syslová, Zora, - Autor
     předškolní výchova
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 343.844
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Studie k předškolní pedagogice
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 343.844   

    Údaje o názvuStudie k předškolní pedagogice / Hana Horká, Zora Syslová
    Záhlaví-jméno Horká, Hana, 1949- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis121 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5467-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002193713
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Syslová, Zora, 1964- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla předškolní výchova
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 373.2 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201107/contents/nkc20112193713_1.pdf
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Studie k předškolní pedagogice
    Publikace zahrnuje výběr témat z předškolní pedagogiky, který je strukturován od pojednání o proměnách institucionálního vzdělávání dětí předškolního věku přes otázky vzdělávacího procesu (plánování, cíle, obsah a podmínky) až po kompetence učitelky/učitele v mateřské škole. Poslání vzdělávání je objasňováno v globálním kontextu, z pohledu a strategií globální výchovy, která ve svých filozofických a obecně pedagogických východiscích integruje řadu charakteristik klasických, tradičních i alternativních pedagogických přístupů. Zvláštní pozornost je věnována spolupráci školy a rodiny a hře jako základní činnosti dítěte. Studijní texty jsou určeny především studentům učitelství pro mateřské školy, ale také učitelům v praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.