Počet záznamů: 1
Bednářová, Jiřina, 1963- - Autor
1. vyd. - Brno : Edika, 2012 - 48 s. : barev. il. ; 30 cm
ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.)
Dětská naučná edice. Předškoláci
Šmarda, Richard, - Ilustrátor
prostorové vnímání vnímání času vizuální vnímání grafomotorika děti předškolního věku
pracovní sešity příběhy publikace pro dětiSignatura B 52.482 Umístění 159.93 - City. Smyslové vnímání Údaje o názvu Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let : kdy to bylo, kde se stalo medvídě se zatoulalo / Jitka Bednářová ; [ilustrace Richard Šmarda] Záhlaví-jméno Bednářová, Jiřina, 1963- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Edika, 2012 Fyz.popis 48 s. : barev. il. ; 30 cm ISBN 978-80-266-0022-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002344408 Edice Dětská naučná edice (Computer Press). Předškoláci Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro děti od 4-6 let Dal.odpovědnost Šmarda, Richard, 1950- (Ilustrátor)
Předmět.hesla prostorové vnímání * vnímání času * vizuální vnímání * grafomotorika * děti předškolního věku Forma, žánr pracovní sešity * příběhy * publikace pro děti Konspekt 159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) MDT 316.346.32-053.4 , 159.946.4 , 159.931 , 159.937.53 , 159.937.52 , (0:82-32) , 821-32 , (0.053.2) , (076.1) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.93 - City. Smyslové vnímání Druh dok. KNIHY Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1