Počet záznamů: 1
Levinson, Jay Conrad, 1933- - Autor
Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2011 - 326 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.)
Schürerová, Lucie, - Překladatel
marketing guerilla marketing reklama a propagace
příručkySignatura C 348.065 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] Záhlaví-jméno Levinson, Jay Conrad, 1933- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 326 s. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002202558 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Guerrilla marketing Dal.odpovědnost Schürerová, Lucie, 1978- (Překladatel)
Předmět.hesla marketing * guerilla marketing * reklama a propagace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8-028.76 , 659.1 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112202558_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1