Počet záznamů: 1
Goddard, Sally, 1957- - Autor
První vydání - 265 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-971033-0-9
Dachová, Mariana - Překladatel Jurečková, Naďa - Překladatel
motorika člověka motorické schopnosti vývoj dítěte učení psychologie dítěte děti předškolního věku
příručkySignatura C 349.559 Umístění 612 - Fyziologie Unifikovaný název Well balanced child. Česky Údaje o názvu Dítě v rovnováze : pohyb a učení v raném dětství / Sally Goddard Blythe ; z anglického originálu The well balanced child (movement and early learning) ... přeložila Mariana Dachová, do češtiny s použitím anglického originálu převedla Naďa Jurečková Část názvu Pohyb a učení v raném dětství Záhlaví-jméno Goddard, Sally, 1957- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel [Bratislava] : Inštitút psychoterapie a socioterapie, 2012 Fyz.popis 265 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-971033-0-9 Poznámky Přeloženo ze slovenského vydání? Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Dachová, Mariana (Překladatel)
Jurečková, Naďa (Překladatel)
Předmět.hesla motorika člověka * motorické schopnosti * vývoj dítěte * učení * psychologie dítěte * děti předškolního věku Forma, žánr příručky Konspekt 612 - Fyziologie člověka a srovnávací fyziologie MDT 612.74/.76 , 612.76 , 612.65 , 159.953.5 , 159.922.7 , 316.346.32-053.4 , (035) Země vyd. Slovensko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 612 - Fyziologie Druh dok. KNIHY Je nesporné, že pro duševní a fyzický růst a vývin dítěte je nesmírně důležitý pohyb: výzkumy Institutu neuro-fyziologické psychologie potvrdily, že při vývoji dítěte existuje vzájemná souvislost mezi fungováním mozku a pohybem. Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy organismu a při facilitaci společenských interakcí i sociálního rozvoje. Autorka, ředitelka Institutu neuro-fyziologické psychologie ve Velké Británii, předkládá pohybové programy, přičemž tvrdí, že klíčem k úspěchu při zavádění jakéhokoliv intervenčního programu je přizpůsobení individuálním potřebám dítěte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1