Počet záznamů: 1  

Public relations, fundraising a lobbing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šedivý, Marek, 1971- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 138 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4040-9 (brož.)
    Management
      Medlíková, Olga, - Autor
     neziskové organizace  public relations  fundraising  lobbismus
     příručky
    SignaturaC 349.848
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 349.848   

    Údaje o názvuPublic relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace / Marek Šedivý, Olga Medlíková
    Část názvuPublic relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
    Záhlaví-jméno Šedivý, Marek, 1971- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis138 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4040-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002409756
    Edice Management (Grada)
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Medlíková, Olga, 1959- (Autor)
    Předmět.hesla neziskové organizace * public relations * fundraising * lobbismus
    Forma, žánr příručky
    Konspekt334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    MDT 328.184 , 364-646.3 , 659.4 , 334.012.46 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Public relations, fundraising a lobbing
    Public relations, fundraising a lobbing
    Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.