Počet záznamů: 1
Verner, Pavel, 1952- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013 - 192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
ISBN 978-80-7452-027-3 (brož.)
dějiny žurnalistiky dějiny žurnalistiky mediální komunikace
učebnice vysokých školSignatura C 350.940 Umístění 070 - Žurnalistika. Tisk Údaje o názvu Historie mediální komunikace / Pavel Verner Záhlaví-jméno Verner, Pavel, 1952- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013 Fyz.popis 192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm ISBN 978-80-7452-027-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002438714 Poznámky Chronologický přehled Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla dějiny žurnalistiky * dějiny žurnalistiky - Česko * mediální komunikace Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 316.772.4 , 070(091) , (437.3) , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 070 - Žurnalistika. Tisk Druh dok. KNIHY Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii. Práce s textem by měla spočívat především v pochopení souvislostí kontinuálnosti vývoje světa ve stále provázanějších souvislostech a při stále větším zapojení médií k prosazování zejména propagačních a propagandistických cílů různých subjektů stále globalizovanějšího světa. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1