Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Barčík, Tomáš, 1978- - Autor
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 110 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.)
Právo - edice pro právo a management
strategický marketing
učební textySignatura C 351.774 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategický marketing / Tomáš Barčík Záhlaví-jméno Barčík, Tomáš, 1978- (Autor) Vyd.údaje Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Fyz.popis 110 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002443984 Edice Právo - edice pro právo a management Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učební texty Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 , (07) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1