Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Barčík, Tomáš, 1978- - Autor
    Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 110 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905247-7-4 (brož.)
    Právo - edice pro právo a management
     strategický marketing
     učební texty
    SignaturaC 351.774
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategický marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.774   

    Údaje o názvuStrategický marketing / Tomáš Barčík
    Záhlaví-jméno Barčík, Tomáš, 1978- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Ústav práva a právní vědy, 2013
    Fyz.popis110 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-905247-7-4 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002443984
    Edice Právo - edice pro právo a management
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učební texty
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8:005.21 , (07)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Strategický marketing
    Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.