Počet záznamů: 1
SYS 0482039 LBL 01230nam-a2200373-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529222505.1 007 ta 008 091029s2009----xr-a---e-p----001-0-cze-- 015 $a cnb001993987 020 $a 978-80-247-3240-4 (váz.) 035 $a (OCoLC)480918694 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 611 $x Anatomie člověka a srovnávací anatomie $9 14 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a 611.068 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$a Dylevský, Ivan, $d 1940-2024 $7 jk01030257 $4 aut 245 10
$a Funkční anatomie / $c Ivan Dylevský 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 532 s. : $b il. ; $c 25 cm 500 $a Terminologické slovníky 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Funkční anatomie je koncipována jako moderní základní interdisciplinární morfologický text určený pro široký okruh studentů několika fakult a dalších škol. Koncepce funkční anatomie člověka vychází z provázanosti struktury a funkce lidského těla a dovoluje hned na počátku studia chápat kauzalitu vývoje, stavby a funkčních projevů orgánových systémů. Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...). Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru. Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024732404 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a funkční anatomie $7 ph114597 $2 czenas 655 -7
$a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20091993987_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1