Počet záznamů: 1  

Funkční anatomie

  1. SYS0482039
    LBL
      
    01230nam-a2200373-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222505.1
    007
      
    ta
    008
      
    091029s2009----xr-a---e-p----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001993987
    020
      
    $a 978-80-247-3240-4 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)480918694
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 611 $x Anatomie člověka a srovnávací anatomie $9 14 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 611.068 $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Dylevský, Ivan, $d 1940-2024 $7 jk01030257 $4 aut
    245
    10
    $a Funkční anatomie / $c Ivan Dylevský
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2009
    300
      
    $a 532 s. : $b il. ; $c 25 cm
    500
      
    $a Terminologické slovníky
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Funkční anatomie je koncipována jako moderní základní interdisciplinární morfologický text určený pro široký okruh studentů několika fakult a dalších škol. Koncepce funkční anatomie člověka vychází z provázanosti struktury a funkce lidského těla a dovoluje hned na počátku studia chápat kauzalitu vývoje, stavby a funkčních projevů orgánových systémů. Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...). Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru. Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024732404 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a funkční anatomie $7 ph114597 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas
    856
    41
    $y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200911/contents/nkc20091993987_1.pdf
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.