Počet záznamů: 1
1. vyd. - Brno : Edika, 2014 - 248 s. : barev. il. ; 25 cm
ISBN 978-80-266-0600-0
Rádce pro rodiče a učitele
specifické poruchy učení speciální vzdělávací potřeby speciální pedagogika výchova a vzdělávání
příručkySignatura C 360.210 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová ... [et al.] Část názvu Dyslexie, dysgrafie, dysortografie Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Edika, 2014 Fyz.popis 248 s. : barev. il. ; 25 cm ISBN 978-80-266-0600-0 Číslo nár. bibl. cnb002647486 Edice Rádce pro rodiče a učitele Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * výchova a vzdělávání Forma, žánr příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 616.89-008.43 , 37.04 , 376 , 37.0 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1