Počet záznamů: 1
Mystifikace ve výuce dějepisu, mystifikace výukou?
Märc, Josef, 1964- - Autor
Vyd. 1. - Ústí nad Labem : Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010 - 267 s. : il., portréty, faksim. ; 23 cm
ISBN 978-80-7414-266-6
Acta Universitatis Purkynianae, Facultatis Philosophicae. Studia historica didactica ;
20. století
dějepis vyučovací metody historické vědomí mystifikace
kolektivní monografieSignatura C 362.144 Umístění 93/94 - Dějepis pro základní a střední školy. Učebnice, přehledy učiva Údaje o názvu Mystifikace ve výuce dějepisu, mystifikace výukou? / Josef Märc a kolektiv Záhlaví-jméno Märc, Josef, 1964- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Ústí nad Labem : Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010 Fyz.popis 267 s. : il., portréty, faksim. ; 23 cm ISBN 978-80-7414-266-6 Číslo nár. bibl. cnb002171952 Edice Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Purkynianae. Studia historica didactica ; 2 Poznámky 250 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla 20. století * dějepis - Česko - 20. století * vyučovací metody - Česko - 20. století * historické vědomí - Česko - 20. století * mystifikace - Česko - 20. století Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 93/94 - Dějiny (obecně) MDT 93/94 , 37.091.3 , 930.1:159.953 , 001.9-021.191 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 93/94 - Dějepis pro základní a střední školy. Učebnice, přehledy učiva Druh dok. KNIHY Publikace je kolektivní monografií přinášející výsledky výzkumu v oblasti didaktiky dějepisu. Stejně tak prezentuje zkušenosti z praxe na základních a středních školách. Publikace obsahuje příspěvky, které zazněly na tradičním kolokviu zaměřeném na oborovou didaktiku. Kniha je rozdělena do čtyř hlavních částí dle tematického zaměření jednotlivých kapitol. První část se věnuje reflexi vtipu a karikatury ve vybraných dějinných obdobích a oblastech. Kapitoly druhé části spojuje téma historických (mini)mystifikací. Třetí a čtvrtá část se zaměřují na didaktiku dějepisu, přičemž zejména v té poslední mají čtenáři možnost nalézt inspiraci tipy pro učitele, jak výuku dějepisu žákům zpestřit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1