Počet záznamů: 1
Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu
Chadt, Karel, 1955- - Autor
136 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-87411-68-1
Pechová, Jana, - Autor Merhaut, Marek - Autor
manažerská komunikace sociální komunikace komunikační dovednosti hotelnictví cestovní ruch
studieSignatura C 364.266 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Údaje o názvu Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu / Karel Chadt, Jana Pechová, Marek Merhaut Záhlaví-jméno Chadt, Karel, 1955- (Autor) Nakladatel Praha : V.M.EST, a.s., [2015] Copyright ©2015 Fyz.popis 136 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87411-68-1 Číslo nár. bibl. cnb002733470 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Pechová, Jana, 1976- (Autor)
Merhaut, Marek (Autor)
Předmět.hesla manažerská komunikace * sociální komunikace * komunikační dovednosti * hotelnictví * cestovní ruch Forma, žánr studie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 005.57 , 316.77 , 316.77:81'42 , 640.4 , 338.48 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Popis jednotlivých druhů komunikace, výklady věnované základním pravidlům i problémům podnikové, týmové i manažerské komunikace. Pozornost se soustředí rovněž na problematiku mezinárodní komunikace v oblasti hotelnictví. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1