Počet záznamů: 1  

Jak získávat klienty a zákazníky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Olej, Marián, 1983- - Autor
    1. vydání - 159 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-265-0423-8
     přímý marketing  persuaze  obchodní komunikace  komunikační dovednosti  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 364.506
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak získávat klienty a zákazníky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.506   

    Údaje o názvuJak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej
    Část názvuReferenční byznys
    Záhlaví-jméno Olej, Marián, 1983- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : BizBooks, 2015
    Fyz.popis159 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-265-0423-8
    Číslo nár. bibl.cnb002749025
    PoznámkyTerminologický slovník
    Předmět.hesla přímý marketing * persuaze * obchodní komunikace * komunikační dovednosti * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.849.2 , 316.776.33 , 316.776 , 316.77:81'42 , 005.346 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Jak získávat klienty a zákazníky
    Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí… Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.