Počet záznamů: 1
Olej, Marián, 1983- - Autor
1. vydání - 159 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0423-8
přímý marketing persuaze obchodní komunikace komunikační dovednosti řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 364.506 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Jak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej Část názvu Referenční byznys Záhlaví-jméno Olej, Marián, 1983- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : BizBooks, 2015 Fyz.popis 159 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-265-0423-8 Číslo nár. bibl. cnb002749025 Poznámky Terminologický slovník Předmět.hesla přímý marketing * persuaze * obchodní komunikace * komunikační dovednosti * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849.2 , 316.776.33 , 316.776 , 316.77:81'42 , 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí… Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1