Počet záznamů: 1
Ogilvy, David, 1911-1999 - Autor
Hodkovičky : Pragma, [2004?] - 178 s. ; 22 cm
ISBN 80-7205-824-X
Dobeš, Martin, - Překladatel
reklamní kampaně reklamní média reklama a propagace reklamní agentury reklama a propagace
případové studie příručkySignatura C 369.090 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] Záhlaví-jméno Ogilvy, David, 1911-1999 (Autor) Vyd.údaje Hodkovičky : Pragma, [2004?] Fyz.popis 178 s. ; 22 cm ISBN 80-7205-824-X Číslo nár. bibl. cnb000994664 Originál Confesions of an advertising man Dal.odpovědnost Dobeš, Martin, 1974- (Překladatel)
Předmět.hesla reklamní kampaně * reklamní média * reklama a propagace - Spojené státy americké * reklamní agentury - Spojené státy americké * reklama a propagace Forma, žánr případové studie * příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.13/.16 , 659.187 , 659.1 , 659.11 , (73) , (078.7) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Na rozdíl od dříve vydaných Malostranských humoresek jsou tyto čtyři povídky časově zařazeny do doby po listopadu 1989. Je to přehled postav a situací ve svérázném prostředí, které mají vždy předlohu v realitě. Svůdnost černé barvy je odezvou na názorový spor autora s grafikem, s nímž často spolupracoval, Spiknutí dobrodějů je příběhem záchrany pivnice U Černého vola jako útočiště malostranských štamgastů a v povídce My cizinou jsme bloudili inspirovalo Pecku nucené vystěhování Obce spisovatelů ze sídla na Národní třídě. Úvodní povídka Předehra je ryze osobní úvahou o tom, zda může člověk zvnějšku ovlivnit úspěch vlastního díla. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1