Počet záznamů: 1  

Umělci v mateřské škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Rochovská, Ivana - Autor
    Vydání první - 175 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1120-4
      Krupová, Dagmar, - Autor   Škultéty, Michaela, - Překladatel
     mateřské školy  vzdělávací projekty  výtvarné umění  děti předškolního věku  vizuální gramotnost  vnímání uměleckého díla  interpretace uměleckého díla
     kolektivní monografie
    SignaturaC 370.340
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.340   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 370.340 b   

    Údaje o názvuUmělci v mateřské škole : aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění / Ivana Rochovská, Dagmar Krupová ; ze slovenštiny přeložila Michaela Škultéty
    Záhlaví-jméno Rochovská, Ivana (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2016
    Fyz.popis175 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1120-4
    Číslo nár. bibl.cnb002841470
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Krupová, Dagmar, 1961- (Autor)
    Škultéty, Michaela, 1972- (Překladatel)
    Předmět.hesla mateřské školy * vzdělávací projekty - Slovensko * výtvarné umění * děti předškolního věku * vizuální gramotnost * vnímání uměleckého díla * interpretace uměleckého díla
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 373.24 , 37.014.542 , 72/76 , 316.346.32-053.4 , 159.931:159.937 , 7.072/.073 , 7.073 , (437.6) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Umělci v mateřské škole
    Umělci v mateřské škole
    Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.