Počet záznamů: 1
Management, marketing a ekonomika sportu
Nová, Jana, 1960- - Autor
1. vydání - 283 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-210-8346-2
Novotný, Jiří, - Autor Racek, Oldřich, - Autor Rektořík, Jaroslav, - Autor Sekot, Aleš, - Autor Strachová, Milena, - Autor Válková, Hana, - Autor
sportovní management marketing ekonomika sportu
monografieSignatura C 371.551 Umístění 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Údaje o názvu Management, marketing a ekonomika sportu / Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková Záhlaví-jméno Nová, Jana, 1960- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016 Fyz.popis 283 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-210-8346-2 Číslo nár. bibl. cnb002879097 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Novotný, Jiří, 1946 leden 6.- (Autor)
Racek, Oldřich, 1978- (Autor)
Rektořík, Jaroslav, 1937- (Autor)
Sekot, Aleš, 1947- (Autor)
Strachová, Milena, 1964- (Autor)
Válková, Hana, 1943- (Autor)
Předmět.hesla sportovní management * marketing * ekonomika sportu Forma, žánr monografie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796.062 , 658.8 , 796/799:33 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Druh dok. KNIHY Definice, funkce a vývoj sportovního managementu, marketingu a ekonomiky. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1