Počet záznamů: 1
Thompson, Derek, 1986- - Autor
Vydání první - 343 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7555-026-2
Žádná velká věda
Drlík, Filip, - Překladatel
masová kultura komunikace (sdělování) popularita úspěch
úvahySignatura C 372.591 Umístění 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život Unifikovaný název Hit makers. Česky Údaje o názvu Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování / Derek Thompson ; překlad Filip Drlík Záhlaví-jméno Thompson, Derek, 1986- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Brně : Jan Melvil Publishing, 2017 Fyz.popis 343 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7555-026-2 Číslo nár. bibl. cnb002902796 Edice Žádná velká věda Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Drlík, Filip, 1986- (Překladatel)
Předmět.hesla masová kultura - psychologické aspekty * komunikace (sdělování) * popularita * úspěch Forma, žánr úvahy Konspekt 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život MDT 316.7:7.011.26 , 159.9 , 316.77 , 316.654-022.211 , 17.024.4 , (0:82-4) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život Druh dok. KNIHY „Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knizeNic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.Dozvíte se například:- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat móduO autoroviDerek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.Více informacíWeb knihy: www.hitmakeri.czSledujte hashtag #hitmakeri Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1