Počet záznamů: 1  

Konstanty a proměny soudobé hudební řeči

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Havlík, Jaromír, 1950- - Autor
    231 stran : ilustrace, noty, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-7331-535-1
      Dvořáková-Marešová, Jiřina - Autor   Krejča, Tomáš, - Autor   Tichý, Vladimír, - Autor
     hudba  hudební interpretace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 396.771
    Umístění 78 - Hudba
    Konstanty a proměny soudobé hudební řeči
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidickájen prezenčněC 396.771 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 396.771   

    Údaje o názvuKonstanty a proměny soudobé hudební řeči / Jaromír Havlík, Vladimír Tichý, Jiřina Dvořáková-Marešová, Tomáš Krejča
    Záhlaví-jméno Havlík, Jaromír, 1950- (Autor)
    NakladatelPraha : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2019
    Fyz.popis231 stran : ilustrace, noty, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-7331-535-1
    Číslo nár. bibl.cnb003253978
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Dvořáková-Marešová, Jiřina (Autor)
    Krejča, Tomáš, 1984- (Autor)
    Tichý, Vladimír, 1946- (Autor)
    Předmět.hesla hudba * hudební interpretace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt78 - Hudba
    MDT 78 , 781.68 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru78 - Hudba
    Druh dok.KNIHY
    Konstanty a proměny soudobé hudební řeči
    Kolektivní monografie obsahuje čtyři vzájemně se doplňující studie k tématu soudobé hudby. Studie Vladimíra Tichého a Tomáše Krejči se soustředí na páteřní teoretické problémy hudby 20. a počátku 21. století: materiálové prvky (tónový a zvukový materiál) a strukturační principy. Tyto studie směřují převážně do oblasti kompoziční. K nim jsou připojeny dvě studie, které vytčenou problematiku reflektují z hlediska interpretačního a recepčního. Jiřina Dvořáková-Marešová předkládá svou vlastní koncepci analýzy interpretačního výkonu na osnově důkladného systematického pojednání klíčových otázek moderní teorie interpretace. Stať Jaromíra Havlíka doplňuje předchozí trojici zásadních teoretických studií o aspekt recepční, a to případovou studií aféry Vojcek, která může sloužit jako modelový doklad postojů české hudební veřejnosti vůči moderní atonální hudbě v polovině dvacátých let minulého století. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.