Počet záznamů: 1
Gil, Carlos, 1983- - Autor
První české vydání - 196 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-1296-8
Sýkorová, Ivana - Překladatel
marketing
příručkySignatura C 401.028 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Unifikovaný název End of marketing. Česky Údaje o názvu Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová Část názvu Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích Záhlaví-jméno Gil, Carlos, 1983- (Autor) Údaje o vydání První české vydání Nakladatel Praha : Grada, 2021 Fyz.popis 196 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-1296-8 Kč 349,00 Číslo nár. bibl. cnb003329050 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Sýkorová, Ivana (Překladatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 , 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1