Počet záznamů: 1
Krüger, Květuše, 1973- - Autor
259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm
ISBN 978-80-907087-9-2
Šafránková, Kateřina, - Autor
čtenářství čtení výchova ke čtenářství práce s dětským čtenářem
monografieSignatura C 402.495 Umístění 028 - Čtení. Čtenářství Údaje o názvu Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet / Květa Krüger a Kateřina Šafránková Záhlaví-jméno Krüger, Květuše, 1973- (Autor) Nakladatel Dobříš : Šafrán, 2021 Fyz.popis 259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm ISBN 978-80-907087-9-2 Číslo nár. bibl. cnb003350310 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Šafránková, Kateřina, 1977- (Autor)
Předmět.hesla čtenářství * čtení * výchova ke čtenářství * práce s dětským čtenářem Forma, žánr monografie Konspekt 028 - Čtení. Četba MDT 028.5-026.12 , 028.6 , 028.02 , 37.016:028-028.31 , 028.1 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 028 - Čtení. Čtenářství Druh dok. KNIHY Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek – modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1