Počet záznamů: 1
Jak na skvělou zákaznickou péči
Roženský, Mário - Autor
Vydání první - 213 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-11-00392-0
řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 404.328 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Jak na skvělou zákaznickou péči / Mário Roženský Záhlaví-jméno Roženský, Mário (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Uherské Hradiště : SupportBox, 2021 Fyz.popis 213 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-11-00392-0 Číslo nár. bibl. cnb003351609 Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Kapitoly přibližují efektivní strategie z oblasti zákaznické péče. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1