Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    5., rozšířené a aktualizované vydání - 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-3654-4
    Expert
     psychologie reklamy  reklama a propagace  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 413.115
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 413.115   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 413.115 v1   

    Údaje o názvuPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání5., rozšířené a aktualizované vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2023
    Fyz.popis360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3654-4
    Číslo nár. bibl.cnb003510218
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla psychologie reklamy * reklama a propagace * marketingová komunikace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:316.77 , (048.8:082) , 659.1 , 159.98:659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Psychologie reklamy
    Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.