Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Dědková, Jaroslava, 1967- - Autor
Vyd. 2. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003 - 157 s. ; 21 cm
ISBN 80-7083-749-7
Honzáková, Iveta, - Autor
marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Záhlaví-jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003 Fyz.popis 157 s. ; 21 cm ISBN 80-7083-749-7 Číslo nár. bibl. cnb001298751 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Honzáková, Iveta, 1967- (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1