Počet záznamů: 1
Assessing student learning and development
Erwin, T. Dary, 1950- - Autor
San Francisco : Jossey-Bass, 1991 - xxi, 208 s.
ISBN 1-55542-325-6
Jossey-Bass higher and adult education series
hodnocení žáků vysoké školy studium a výuka
příručkySignatura C 306.208 Umístění 378 - Vysoké školství Údaje o názvu Assessing student learning and development : a guide to the principles, goals, and methods of determining college / T. Dary Erwin Záhlaví-jméno Erwin, T. Dary, 1950- (Autor) Vyd.údaje San Francisco : Jossey-Bass, 1991 Fyz.popis xxi, 208 s. ISBN 1-55542-325-6 Edice Jossey-Bass higher and adult education series Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla hodnocení žáků * vysoké školy * studium a výuka Forma, žánr příručky Konspekt 378 - Vysoké školy MDT 37.09.26/27 , 378.1/.3 Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Ve volném výběru 378 - Vysoké školství Druh dok. KNIHY As more academic administrators, faculty, and student affairs professionals respond to calls for student outcome assessment, demand increases for a basic, how-to assessment resource. The author provides a practical, hands-on guide to assessing student learning and development in higher education. In engaging, nontechnical language he describes the key issues, strategies, terminology, and challenges in developing an assessment program within an academic department or a student affairs office. He offers step-by-step guidance for determining what is to be assessed and for defining program objectives. He shows how to select reliable and valid existing assessment methods that best fit institutional needs, and details how to design new assessment -including developing a blueprint for a method, writing a multiple choice test item, and constructing a rating scale or checklist. Erwin spells out ways to ensure the quality and reliability of data, explains how to use assessment information most effectively, and more. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1