Počet záznamů: 1
Jak blufovat v marketingu
Harding, Graham, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Talpress, 1994 - 61 s.
ISBN 80-85609-38-X
Jak blufovat
Walton, Paul, - Jiná role Škvařilová, Drahomíra - Překladatel Hradecký, Václav, - Jiná role Zhouf, Martin, - Jiná role
marketing
příručkySignatura C 283.898 Umístění Údaje o názvu Jak blufovat v marketingu / Graham Harding a Paul Walton ; [z angličtiny přeložila Drahomíra Škvařilová ; obálku navrhl Václav Hradecký ; graficky upravil Martin Zhouf] Záhlaví-jméno Harding, Graham, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Talpress, 1994 Fyz.popis 61 s. ISBN 80-85609-38-X Číslo nár. bibl. cnb000088935 Edice Jak blufovat Poznámky Pozn. o autorech Originál Bluff your way in marketing Dal.odpovědnost Walton, Paul, 1955- (Jiná role)
Škvařilová, Drahomíra (Překladatel)
Hradecký, Václav, 1949- (Jiná role)
Zhouf, Martin, 1962- (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky MDT 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Vtipné informace o činnosti pracovníka v oboru marketingu Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1