Počet záznamů: 1
Jak rozvíjet místní cestovní ruch
Foret, Miroslav - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2001 - 178 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0207-X
Manažer
Foretová, Věra - Autor
regionální rozvoj cestovní ruch marketing místní rozvoj
studieSignatura C 302.344 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Jak rozvíjet místní cestovní ruch / Miroslav Foret, Věra foretová [i.e. Foretová] Záhlaví-jméno Foret, Miroslav (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2001 Fyz.popis 178 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0207-X Číslo nár. bibl. cnb001024370 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Foretová, Věra (Autor)
Předmět.hesla regionální rozvoj * cestovní ruch * marketing * místní rozvoj Forma, žánr studie Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48 , 339.138 , 332.055.2 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY Autoři se věnují problematice spolupráce městských zastupitelstev s institucemi, firmami a podnikateli ze sektoru cestovního ruchu. Publikace přibližuje specifika cestovního ruchu, využití základních marketingových nástrojů a aplikace marketingového mixu na podmínky cestovního ruchu (produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace), možnosti cestovního ruchu ve městech i na venkově a zabývá se i rozvojem spolupráce se sousedními zeměmi a spolupráce s EU. Jednotlivé kapitoly jsou vhodně doplněny příklady z praxe. Kniha je koncipována jako praktická pomůcka pro pracovníky místní správy a samosprávy zodpovědné za rozvoj cestovního ruchu, pro podnikatele a manažery firem, které poskytují služby v dané oblasti pro turisty nebo pro státem či obcemi zřízené organizace na podporu turistiky, pro cestovní kanceláře, hotely apod. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1