Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 1998 - 710 s. : il., grafy
ISBN 80-7169-600-5
Jurnečka, Stanislav - Překladatel
management marketing
příručkySignatura B 40.667 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola, deváté přepracované vydání / Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 1998 Fyz.popis 710 s. : il., grafy ISBN 80-7169-600-5 Číslo nár. bibl. cnb000389975 Poznámky Předmluva -- Přílohy -- Bibliografie -- Rejstřík Originál Marketing management : analysis, planning, implementation and control, 9th edition Dal.odpovědnost Jurnečka, Stanislav (Překladatel)
Předmět.hesla management * marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005.5 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Vázaná, velmi dobrý stav, nepatrně zvlněné listy - aktuální foto! Analýza, plánování, využití, kontrola. Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1