Počet záznamů: 1
Marketingové řízení malých a středních podniků
Havlíček, Karel, 1969- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2005 - 171 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-120-8
Malé a střední podnikání ;
Kašík, Milan, - Jiná role
malé a střední podniky marketing střední podniky
řízení
příručkySignatura C 321.493 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingové řízení malých a středních podniků / Karel Havlíček & Milan Kašík Záhlaví-jméno Havlíček, Karel, 1969- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2005 Fyz.popis 171 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-120-8 Číslo nár. bibl. cnb001568281 Edice Malé a střední podnikání ; sv. 6 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Kašík, Milan, 1948- (Jiná role)
Předmět.hesla řízení Předmět.hesla malé a střední podniky * marketing * střední podniky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 334.71 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1