Počet záznamů: 1
Kozel, Roman, 1974- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 277 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-247-0966-X
Expert
marketing marketingový výzkum
příručkySignatura C 320.371 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv Záhlaví-jméno Kozel, Roman, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2006 Fyz.popis 277 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-247-0966-X Číslo nár. bibl. cnb001632814 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1