Počet záznamů: 1
Německo-český slovník marketingových výrazů
Körmendy, Viliam - Autor
Bratislava : UNIAPRESS, [199-?] - 78 s.
ISBN 80-85313-27-8
čeština marketing němčina
slovníkySignatura C 270.515 Umístění Údaje o názvu Německo-český slovník marketingových výrazů / Viliam Körmendy Záhlaví-jméno Körmendy, Viliam (Autor) Vyd.údaje Bratislava : UNIAPRESS, [199-?] Fyz.popis 78 s. ISBN 80-85313-27-8 Předmět.hesla čeština * marketing * němčina Forma, žánr slovníky MDT 339.1 , 658.8 , 81'374 , 811.112.2 , 811.162.3 Země vyd. Slovensko Jazyk dok. čeština ; němčina Druh dok. KNIHY Odborný příruční slovník podnikatelské, obchodní a managerské terminologie. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1