Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Dědková, Jaroslava, 1967- - Autor
Vyd. 1. - Liberec : Technická univerzita, 2001 - 176 s.
ISBN 80-7083-433-1
Honzáková, Iveta, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.227 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Záhlaví-jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Liberec : Technická univerzita, 2001 Fyz.popis 176 s. ISBN 80-7083-433-1 Číslo nár. bibl. cnb000989048 Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Honzáková, Iveta, 1967- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1