Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Svobodová, Hana, 1956-2011 - Autor
2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. : il.
ISBN 80-248-0445-X
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 29.793/1 Umístění Údaje o názvu Základy marketingu. I., Úvod do problematiky / Hana Svobodová Záhlaví-jméno Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 Fyz.popis 81 s. : il. ISBN 80-248-0445-X Poznámky Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Určeno pro posluchače 1. roč. EkF Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1