Výsledky vyhledávání
- Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi. Praha : Management Press, 2018 . 264 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-547-6 - C 379.670
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management - Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim / Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy. How to create uncontested market and make competition irrelevant ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi. Praha : Management Press, 2015 . 283 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-295-6 - C 364.208
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management