Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0155602^"
  1. Průmyslový marketing / Pavel Strnad, Světlana Myslivcová.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 119 s. . ISBN 80-7083-503-6 - S 27.794
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická20/000

  2. Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 129 s. . ISBN 80-7083-476-5 - S 27.192
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  3. Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová.    Praha : Fortuna, 1997 . 164 s. il. ; . ISBN 80-7168-419-8 - C 323.161
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová.    Praha : Fortuna, 2003 . 164 s. il. ; . ISBN 80-7168-668-9 - C 327.275
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000
    Na Sadech dospělé10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.