Výsledky vyhledávání
- Alphabetical order effects in school admissions / Štěpán Jurajda, Daniel Münich. Prague : CERGE-EI, 2014 . 21 s. . ISBN 978-80-7343-313-0 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.). ISBN 978-80-7344-306-1 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) - C 357.716
Umístění: 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení - Dítě s epilepsií v prostředí školy / Dana Buršíková. V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2019 . 271 stran . ISBN 978-80-7553-660-0 - C 388.373
Umístění: 616.8 - Neuropatologie. Nemoci nervového systému - Do teaching practices impact socio-emotional skills? / Václav Korbel, Michal Paulus. Prague : CERGE-EI, 2017 . 34 stran . ISBN 978-80-7343-398-7. ISBN 978-80-7344-427-3 - C 375.014
Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzděláváníPobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes / Bohdana Kurylo. Prague : CERGE-EI, 2021 . 34 stran . ISBN 978-80-7343-502-8. ISBN 978-80-7344-597-3 - C 404.281
Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání - *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
Jak pomáhat dětem při učení / Vlastimil Uher. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1956 . 88 s. - C 25.180
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0 - Pohledy na diagnostiku školní připravenosti / Jitka Vítová, Martina Maněnová, Janet Wolf. Červený Kostelec : Pavel Mevart, 2021 . 130 stran ilustrace (některé barevné) ; . ISBN 978-80-7465-508-1 - C 405.723
Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání