Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth 0122016^"
  1. Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl.    Brno : Computer Press, 2011 . 296 s. il. ; . ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.) - C 344.644
    Umístění: 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Krizová komunikace : principy, zkušenosti, postupy / Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová.    Brno : Masarykova univerzita, 2020 . 221 stran ilustrace (převážně barevné), faksimile ; . ISBN 978-80-210-9636-3 - C 397.137
    Umístění: 316.77 - Interpersonální komunikace
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl.    Zlín : VeRBuM, 2012 . 152 s. . ISBN 978-80-87500-28-6
    Umístění:

    Public relations a zpravodajství


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.