Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Věcné téma = "marketink"
  1. 50 základních manažerských technik / Michael Ward ; z angličtiny přeložil Aleš Lisa.    Praha : Management Press, 1998 . 197 stran ilustrace, tabulky ; . ISBN 80-85943-59-X

    50 základních manažerských technik
  2. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Marketing - podnikatelská filosofie 20. stol. / Vladimír Vavrečka ; Milada Marhounová ; Hana Svobodová.    Karviná : Ecomix-OK, 1991 . 116 s. grafy, schémata ; . ISBN 80-900362-2-8 - C 269.653
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  3. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Podnik v tržní ekonomice : Marketingový přístup : Sborník přednášek z pořádaných kursů / Alfons Kachlík... [aj.] ; Předml. A. Kachlík a Jan Urbánek.    Praha : Institut pro výchovu ved. pracovníků min. prům. ČSR, 1990 . 155 s. tab., grafy, schémata ; . ISBN 80-85021-75-7 - C 269.596
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  4. Základy marketingu / Vladimír Chalupský.    Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 . 122 s. il. ;
    . ISBN 80-214-0247-4

    Základy marketingu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.