Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^cbvk_us_auth v0012172 xelz^"
  1. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík.    Zlín : Verbum, c2008 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-904273-0-3 (CDR) - CDK 318
    počítačový soubor
  2. Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Jaroslav Stuchlý.    České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-7468-022-9 - CDK 538
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.