Písecký deník. Roč. 15. [sic.14.], č. 153-176, 2007
-
ČA 490/2007-VII
koncentrace (psychologie)
myšlenkové mapy
paměť
pojmové vyučování
psychodidaktika
řešení problémů
Narrower term: autoregulace učení
Narrower term: doučování
Narrower term: kompetence k učení
Narrower term: motorické učení
Narrower term: návyky
Narrower term: trénink paměti
Narrower term: vizuální učení
Narrower term: vzájemné učení
learning
159.95 - Vyšší duševní procesy
Používá se ve vstupním prvku pro vyjádření procesů získávání a předávání zkušeností, návyků, dovedností, znalostí, hodnot atd. Termín se také používá jako tematické zpřesnění ve smyslu nauky (náboženské, filozofické, aj.). V tomto případě použijeme anglický ekvivalent doctrine a není propojen s notací MDT.
Soubor věcných témat