Number of the records: 1  

Sociologie pro ekonomy a manažery

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nový, Ivan, 1956- - Author
    2., přeprac. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 287 s.
    ISBN 80-247-1705-0
    Management Manažer
      Surynek, Alois, - Author
     sociologie podniku  sociologie  sociologie práce
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 323.594
    Umístění 316 - Sociologie. Sociologické teorie a směry
    Sociologie pro ekonomy a manažery
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 323.594   

    Title statementSociologie pro ekonomy a manažery / Ivan Nový, Alois Surynek a kolektiv
    Main entry-name Nový, Ivan, 1956- (Author)
    Edition statement2., přeprac. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2006
    Phys.des.287 s.
    ISBN80-247-1705-0
    National bibl. num.cnb001639874
    Edition Management (Grada)
    Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Surynek, Alois, 1954- (Author)
    Subj. Headings sociologie podniku * sociologie * sociologie práce
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect316 - Sociologie
    UDC 316 , 316.334.22 , 316.334.23 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316 - Sociologie. Sociologické teorie a směry
    Document kindBOOKS
    Sociologie pro ekonomy a manažery
    Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.