Number of the records: 1
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Palatková, Monika, 1970- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 341 s. ; 24 cm
ISBN 80-247-1014-5 (brož.)
Manažer Marketing
marketing destinací marketing destinací cestovní ruch cestovní ruch
monografieCall number C 325.791 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková Main entry-name Palatková, Monika, 1970- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2006 Phys.des. 341 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1014-5 (brož.) National bibl. num. cnb001665203 Edition Manažer Marketing (Grada) Note Svazek obsahuje straby 1-188, 313-341. Strany 189-312 jsou dostupné na webové adrese http://www.grada.cz/dokums_raw/marketing_125.pdf Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing destinací * marketing destinací - Česko * cestovní ruch * cestovní ruch - Česko Form, Genre monografie Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.48-4:339.138 , 338.48 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití. Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1