Number of the records: 1  

Tématické hodnocení terciárního vzdělávání v České republice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 2006 - 89 s. : il. ; 30 cm
    ISBN (brož.)
      File, Jon - Author
     vysokoškolské studium  vysoké školy  pomaturitní studium  vzdělávací politika  pedagogická evaluace
     výzkumné zprávy
    Call numberB 47.629
    Umístění 378 - Vysoké školství
    Tématické hodnocení terciárního vzdělávání v České republice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 47.629   

    Title statementTématické hodnocení terciárního vzdělávání v České republice : zpráva hodnotitelů / Jon File ... [et al.]
    Issue dataPraha : Centrum pro studium vysokého školství, 2006
    Phys.des.89 s. : il. ; 30 cm
    ISBN(brož.)
    National bibl. num.cnb001714514
    NotePřeloženo z angličtiny. Nad názvem: Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj, Direktoriát pro vzdělávání, Divize pro politiku vzdělávání a školství. "Tato zpráva vychází ze studijní návštěvy České republiky ve dnech 20. až 28. března 2006 a podkladových dokumentů k návštěvě"-Tit. s.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Language noteČást. anglický text
    OriginalCountry note - Czech Republic
    Another responsib. File, Jon (Author)
    Another responsib. Organizace pro ekonomickou spolupráci a rozvoj. Directorate for Education. Education and Training Policy Division (Other)
    Subj. Headings vysokoškolské studium - Česko - 21. století * vysoké školy - Česko - 21. století * pomaturitní studium - Česko - 21. století * vzdělávací politika - Česko - 21. století * pedagogická evaluace - Česko
    Form, Genre výzkumné zprávy
    Conspect378 - Vysoké školy
    UDC 378.14 , 378 , 377.6 , 37.014.5 , 37.011/.012 , (437.3) , (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Ve volném výběru378 - Vysoké školství
    Document kindBOOKS
    Tématické hodnocení terciárního vzdělávání v České republice
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.